Aslan’ı Sabri ile avladı

Galatasaray’ı nasıl devirdiğini anlatan başarılı hoca , “Amacımız topun sürekli Sabri’de olmasıydı” dedi. Avcı, ortalama 45 kez topla buluşan Sabri'nin cuma günkü maçta 59 kez topla oynadığını, bunun stratejileri olduğunu ifade etti...

Süper Lig'in zirvesinde yer alan Medipal Başakşehir'in başarısı herkesin dilinde... Bu başarının en önemli mimarı olan teknik direktör Abdullah Avcı katıldığı bir TV programında Galatasaray'ı nasıl devirdiğini anlattı. Tecrübeli hoca, "Galatasaray sol tarafından hücum ediyor. Buradan başlattıkları atakların %54'ünü sonuçlandırdıklarını biliyorduk. Burayı kapatarak Bruma'nın, dolayısıyla Eren'in ve derinde de Sneijder ve Carole'ün etkinliğini azaltmayı amaçladık ve oyuncularım planımı sağlıklı bir şekilde uyguladı. Oyuncu odaklı baskı yapmadık. Amacımız Sneijder topu ayağına aldığında ya da Bruma solda topla buluştuğunda çıkan pas opsiyonlarını devir halinde pas yaparak kapatmayı amaçladık" ifadesini kullandı.
G.SARAY'I SAHANIN ÇEYREĞİNE SIKIŞTIRDIK
Abdullah Avcı, sunucu Nebil Evren'in 'Maç başına 45 kez topla buluşan Sabri sizin maçta 59 kez topla buluşmuş' sözleri üzerine "Sabri'nin en çok pas aldığı maçı oynaması normal. Zaten amacımız topun Sabri'de kalması ve onun da Semih'le paslarının çoğalmasıydı. Galatasaray'ı sahanın çeyreğine sıkıştırıp orada baskı yapmak istedik" diye konuştu. Abdullah Avcı'nın Sabri hakkındaki sözleri sosyal medyada gündem oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.