Son sözü Aslan söyledi

Erkekler Basketbol Ligi çeyrek final serisinin 3. maçında Karşıyaka’yı 77-62 yenen Galatasaray turu geçen taraf oldu. G.Saray yarı finalde Fenerbahçe’nin rakibi oldu

Erkekler Basketbol Ligi play-off çeyrek final üçüncü maçında Galatasaray Odeabank, sahasında karşılaştığı Pınar Karşıyaka'yı 77-62 mağlup ederek, seriyi 2-1 kazandı. Bu sonuçla Galatasaray Odeabank, yarı finalde Fenerbahçe'nin rakibi oldu. Abdi İpekçi Spor Salonu'nda oynanan maçta Galatasaray Odeabank, ilk periyodu 22-16, devreyi de 35-27 üstün kapattı. 3. periyodu da 58-44 önde geçen Galatasaray Odeabank, Pınar Karşıyaka'yı 77-62 yenerek seriyi 2-1 kazandı ve yarı finale yükseldi. Galatasaray Odeabank, yarı finalde Fenerbahçe ile karşılaşacak. Bu turda saha avantajı Fenerbahçe'de olacak ve seride 3'ü bulan takım finale yükselecek.
G.SARAY ÇİZGİDEN YÜZDELİ ATTI
Galatasaray Odeabank karşısında Karşıyaka çok düşük bir faul yüzdesi ile oynadı. Buna karşın G.Saray çizgiden yüzde 87 ile attı. Top kayıplarındaki fark da maçın skorunun Galatasaray lehine gelişmesinde etken oldu.
FENER SERİSİ HARİKA OLACAK
Karşıyaka önünde saha avantajını kullandıklarını söyleyen Ataman, "Yarı finalde F.Bahçe ile harika bir seri olacak. Fair play içinde oynansın. Umarım tribünler de güzellik katar" dedi.

JAMES İLE YOLLAR AYRILDI
G.Saray, Bernard James'le yolları mecburen ayırdı. Babasının rahatsızlığı nedeniyle ülkesi ABD'ye dönmek zorunda kalan James aldığı ücreti iade etti.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.