40 kişiyle hücum

Fenerbahçe, yeni yabancı kuralında en az hatayı hedefliyor. Kartal'ın önderliğinde kurulan 40 kişilik ekiple transferde ince elenip sık dokunacak

Fenerbahçe yönetimi gelecek sezondan itibaren hayata geçecek olan yeni yabancı kuralı sonrasında hata riskini sıfıra indirmek için İsmail Kartal önderliğinde bir scout ekibi kurdu. Kemalettin Şentürk ve Saffet Akbaş'ın ekibin görünün yüzü olarak öne çıktığı ama ekibin içinde Fransız, İspanyol, Brezilya, Arjantin ve İsveçli olmak üzere maaşlı yaklaşık 40 kişilik teknik scout olduğu bildirildi. Bu scout'lar her gün izledikleri maçlarla ilgili bilgileri İsmail Kartal tarafından kurdurulan internet sitesine işliyorlar. Bu siteye İngilizce ve Türkçe'nin yanı sıra İspanyolca ve Portekizce de erişim var. Siteye İsmail Kartal ve yardımcılarının yanı sıra, Aziz Yıldırım da teknik scoutlarla beraber erişebiliyor. 40 kişilik teknik ekibe bir de alt izleme ekibi (part-time scoutlar) eklenmiş durumda.
ÖNERİLEN HER FUTBOLCU DİKKATLE İNCELENİYOR
Bu ekipte yer alan scout'ların ücretleri prim şeklinde ödeniyor. Tüm bu scout'lar da hesaba katıldığında yaklaşık 200 kişi gibi inanılmaz geniş bir ağ ortaya çıkıyor. Her scout günde 15 saat maç izlerken, F.Bahçe için ekip her gün bine yakın maç izliyor. Scout'ların izlediği maçlarda göze çarpan oyuncular dışında, menajerler, teknik heyet hatta idarecilerin bile önerdiği isimler olabiliyor. Scout ekibi özellikle bu isimlerden gelen oyuncu önerilerine daha bir dikkatle eğiliyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.