Akbil ile derbi keyfi

Beşiktaş-Fenerbahçe derbisiyle birlikte uygulamaya sokulan Passolig kartı yerine bazı uyanık taraftarlar, turnikelere Büyükşehir Belediyesi'nin toplu taşıma kartı İstanbul Kart'ı okuttu ve içeri girdi...

Beşiktaş ile Fenerbahçe arasında oynanan derbi maçın başlamasına dakikalar kala kapılarda ilginç bir olay yaşandı. Derbi maçta uygulanmaya başlanan Passolig (E-Bilet) kartlarının yerine İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin toplu taşım araçları için çıkardığı İstanbul Kart ile de kapıların açıldığı görüldü. Uyanık taraftarlar sistemin bu açığını kullanarak maça girmeyi başardı..
80 BİN YERİNE 20 BİN TARAFTAR
Süper Lig'de uygulamasına dün akşamki derbiyle birlikte başlayan e-bilet sistemi, tribünleri vurdu. Sistemin yenilgi ve henüz tam olarak anlaşılamaması nedeniyle 80 bin kapasiteli Atatürk Olimpiyat Stadı'ndaki mücadeleyi 20 bin civarında taraftar izledi. Böylece Beşiktaş yönetiminin "Derbiye 80 bin Kartal bekliyoruz. Gün Beşiktaş'ı kayıtsız şartsız destekleme günü" çağrısı karşılıksız kaldı. Taksim'de 3 büyüklerin taraftarları e-bilet uygulamasını protesto etti. Polis, protestoculara tazyikli suyla müdahale ederken, bazı taraftarlar gözaltına alındı.
STAT DIŞINDA OLAY ÇIKTI
Çarşı Grubu'nun tribüne girmeme ve maç saatinde stat çevresinde olma kararı sonrası Olimpiyat'ın etrafında istenmeyen olaylar yaşandı. Tribünlerde ise "Yönetim uyuma taraftarın dışarıda" diye slogan atıldı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.