Rekor kırdı

Atv’nin iddialı dizisi ‘Sen Anlat Karadeniz’ rekora doymuyor. Dizi, yeni bölümüyle yine Çarşamba akşamına damgasını vurdu. Dizi, Tüm Kişiler’de yüzde 40.78 izlenme payıyla yılın en yüksek reytinginin sahibi oldu

Çarşamba akşamları milyonları atv ekranına kilitleyen dizi 'Sen Anlat Karadeniz', rekora doymuyor. Yayınlandığı ilk günden bu yana aynı saatte ekrana gelen rakiplerini sollayan dizi, kural bozmadı. Başrollerinde İrem Helvacıoğlu, Ulaş Astepe ve Mehmet Ali Nuroğlu'nun yer aldığı dizi, önceki akşamki bölümüyle 2018 yılının en çok reyting alan yapımı oldu. Dizi, böylece kendi rekorunu da kırmış oldu.


Nurgül Yeşilçay "Oyunculuklar çok iyi. Görüntü yönetmeni, yönetmen, kurgu ve müzikler çok güzel" diyerek diziye övgüler yağdırdı.
TWİTTER'DA ZİRVEDE
Ekranlarda Karadeniz rüzgarı estirmeye devam eden 'Sen Anlat Karadeniz'in 5. bölümü, Tüm Kişiler'de yüzde 21,38 izlenme oranı ve yüzde 40,78 izlenme payı aldı. Kadına şiddeti tüm çıplaklığıyla gözler önüne sererek bu yaraya parmak basan dizi, 100 program arasında birinci oldu. Dizinin bölüm etiketi 'nefesimyok', Twitter Türkiye'de en çok konuşulanların zirvesindeydi. Ayrıca 'nefesimyok' etiketi dünya trending topics listesinde 4. sıraya kadar yükseldi. Şimdiden fenomen olan dizi, vatandaşın yanı sıra ünlüleri de etkisi altına aldı.

İlk bölümden itibaren diziyi soluksuz izleyen Ece Erken, dün yine Atv başındaydı.​
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.