Sözleşmeli öğretmenlik tercih ekranı giriş: 2019 MEB tercihler nasıl yapılır? Kaç tercih hakkı var?

Sözleşmeli öğretmenlik tercihleri bugün başlıyor. Milli Eğitim Bakanlığı'nın takvimine göre, 30 Temmuz'da başlayacak tercihlerin detayları belli oldu. Sözleşmeli öğretmen olabilmek için tercih bildiriminde bulunacak adayların tercih sayısı ile ilgili müjdeli haber geldi. Peki, Sözleşmeli öğretmenlik tercihleri nasıl yapılır? Sözleşmeli öğretmenlikte kaç tercih hakkı var?

Sözleşmeli öğretmenlik tercihleri nasıl yapılır? Sınav sonuçlarının ardından tercih yapmaya hak kazanan adaylar bugünden itibaren tercih bildiriminde bulunacaklar. Milli Eğitim Bakanlığı tercih yapacak adaylar için tercih sayısı ile ilgili açıklama yaptı. Tercihler ile ilgili tüm detaylara yazımızdan ulaşabilirsiniz. Peki, sözleşmeli öğretmenlik tercihleri nasıl yapılır? Sözleşmeli öğretmenlik tercihleri ne zaman bitiyor? Kaç tercih hakkı var? İşte 2019 sözleşmeli öğretmenlik tercihlerine dair tüm detaylar...

SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLİK TERCİH EKRANI İÇİN TIKLAYIN

SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLİK TERCİHLERİ NE ZAMAN BİTİYOR?

Milli Eğitim Bakanlığı'nın yayınladığı takvime göre, sözleşmeli öğretmen adayları 30 Temmuz - 5 Ağustos 2019 tarihleri arasında tercihlerini gerçekleştirebilecekler.

KAÇ TERCİH HAKKI VAR?

Resmi Gazete'de yayımlanan yeni yönetmelik doğrultusunda daha önce 20 tercih hakkı olan sözleşmeli öğretmenler 40 okul tercihinde bulunabilecek.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.