30 Haziran Survivor iletişim oyunu kim kazandı? Survivor iletişim ödülünü hangi takım kazandı?

TV 8 ekranlarının ilgiyle takip edilen yarışma programı Survivor'da iletişim oyunu ve eleme heyecanı bir arada yaşanıyor. Cumartesi, pazar ve pazartesi günleri üç dokunulmazlık oyununu da kazanan Sercan Yıldırım eleme adayları olarak Berkan, Nisa ve Barış'ı göstermişti. Gözler şimdi ilk olarak gerçekleştirilen iletişim oyununu hangi takımın kazandığına çevrildi. Peki, 30 Haziran Survivor iletişim oyunu kim kazandı? Survivor iletişim ödülünü hangi takım kazandı? İşte merak edilenler

30 Haziran Survivor iletişim oyunu kim kazandı sorusunun yanıtı izleyiciler tarafından yoğun olarak araştırılıyor. Survivor iletişim ödülünü hangi takım kazandı sorusuna yanıt arayan izleyiciler bir yanda da bu akşam adaya üç adaydan hangi ismin veda edeceğini merak ediyor. Bilindiği üzere eleme adayları Berkan, Nisa ve Barış olmuştu. İlk olarak adada kırmızı ve mavi takım arasında iletişim oyunu oynandı. Peki, bu mücadeleyi kim kazandı? İşte eleme gününe dair detaylar...

30 HAZİRAN SURVİVOR İLETİŞİM OYUNU KİM KAZANDI?

30 Haziran Survivor iletişim oyunu kim kazandı sorusunun yanıtı belli oldu. Kazanan takım 10'a 5'lik skorla mavi takım oldu.

KIRMIZI TAKIM: 5

MAVİ TAKIM: 10

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.