Your browser doesn’t support HTML5 audio

14 Mayıs destanına adım adım: Başkan Recep Tayyip Erdoğan ve AK Parti şans tanımıyor! İşte son rakamlar...

14 Mayıs seçimleri için son viraja girilirken, kamuoyu araştırma şirketleri art arda anketlerini yayınlamaya başladı. Seçim gününe yaklaştıkça, anketlerde Başkan Recep Tayyip Erdoğan ve AK Parti'nin farkı açtığı görülüyor. Areda Survey ve Optimar'ın yayınladığı son anketler, meydanlarda ortaya çıkan tablonun sandığa da güçlü bir biçimde yansıyacağını gösteriyor. İşte iki şirketin yayınladığı, 14 Mayıs'taki AK Parti zaferinin habercisi niteliğindeki anketlerdeki son rakamlar...

Türkiye'de 2023 cumhurbaşkanlığı ve milletvekili seçimlerine artık günler kaldı. Optimar Araştırma ve Areda Survey son seçim araştırmasının sonuçlarını paylaştı.

3005 KATILIMCI CEVAP VERDİ
Optimar Araştırma Başkanı Hilmi Daşdemir, 25-29 Nisan tarihleri arasında yapılan son araştırma sonuçlarını paylaştı.

Yapılan açıklamaya göre, 25-29 Nisan tarihleri arasında 3005 katılımcı ile bilgisayar destekli yüz yüze anket (CAPI) ve bilgisayar destekli telefon anketiyle (CATI) 77 ilde ve % 95 güven aralığında +-1,8 hata payı ile gerçekleştirildi.

AK PARTİ 8 PUAN ÖNDE
Ankete göre; AK Parti yüzde 38,6, en yakın rakibi CHP ise yüzde 30,1 oy alıyor.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.