CHP'li İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu'nun İETT palavrası elinde patladı! Arıza sayısı yükseliyor! Bir de "süt" palavrası

Göreve geldiği ilk günden itibaren tıkır tıkır işleyen İstanbul'da ulaşımı sistemini yandaşa verdiği ihalelerle felç eden CHP'li İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, ABD sermayeli FOX TV'de skandal açıklamalara imza attı. İmamoğlu'nun bakım ihalesini CHP Milletvekili Özgür Karabat’ın mali müşavirliğini yaptığı şirkete verdiği İETT otobüslerinin 2022'de yaşadığı arıza sayısının artmasına rağmen canlı yayında, "Arıza sayısında, oranında bile inanılmaz bir düşüş yaşattık biz aslında." diyerek yalan söyledi.

Göreve geldiği ilk günden itibaren tıkır tıkır işleyen İstanbul'da ulaşımı sistemini yandaşa verdiği ihalelerle felç eden CHP'li İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, ABD sermayeli FOX TV'de skandal açıklamalara imza attı.

İETT OTOBÜSLERİNİN ARIZA SAYISI ARTTI

Ekrem İmamoğlu'nun bakım ihalesini CHP Milletvekili Özgür Karabat'ın mali müşavirliğini yaptığı şirkete verdiği İETT otobüslerinin 2022'de yaşadığı arıza sayısının arttığı görüldü. İBB Hukuk Komisyonu Başkanı Muhammet Kaynar, Haziran ayında yaptığı açıklamada kentte toplu ulaşımda kullanılan otobüslerde 2022'de yaşanan arıza sayısının, bir önceki yıla oranla yüzde 56,77 arttığını belirtmişti. Kaynar, "Bu kapsamda, otobüslerde 2019'da 140 bin 874, 2020'de 133 bin 381, 2021'de 157 bin 902, 2022 yılında 247 bin 549 arıza yaşandı." ifadelerini kullanmıştı.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.