Bay Bay Kemal’i şişiren anket firmaları patladı! 7’liye anket şoku

14 Mayıs'ta gerçekleşen Cumhurbaşkanlığı ve Milletvekili seçimlerinde sonuçlar belli oldu. Cumhurbaşkanlığında Cumhur İttifakı adayı Başkan Recep Tayyip Erdoğan yüzde 49,5, Millet İttifakı adayı Kemal Kılıçdaroğlu yüzde 44,8, ATA İttifakı adayı Sinan Oğan yüzde 5,17 ve Muharrem İnce yüzde 0,44 oy aldı. Milletvekili seçiminde Cumhur İttifakı yüzde 49.9 oyla 322 milletvekili, Millet İttifakı yüzde 34.9 oyla 213 milletvekili, Emek ve Özgürlük İttifakı yüzde 10 oyla 65 milletvekili çıkarttı. Ortaya çıkan sonuçlar neticesinde YSK Başkanı Ahmet Yener, seçimin ikinci tura kaldığını belirtti. Seçimin ardından hangi anket firmasının tahminlerini ne kadar tutturduğu da merak konusu oldu. Anket firmalarının yayınladığı oy oranları incelendiğinde CHP ve 7’li koalisyon tarafından fonlanan muhalefet medyasının algı oyunu bir kez daha gözler önüne serildi.

14 Mayıs'ta gerçekleşen Cumhurbaşkanlığı ve Milletvekili seçimlerinde sonuçlar belli oldu. Cumhur İttifakı adayı Başkan Recep Tayyip Erdoğan yüzde 49,5,oy alırken, Millet İttifakı adayı Kemal Kılıçdaroğlu ise yüzde 44,8,oy aldı. Seçimin ardından büyük merak konusu olan konulardan biri de hangi anket firmasının tahminini tutturduğu oldu.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.