Seçim anketi sonuçları! Binali Yıldırım Ekrem İmamoğlu son oy oranları

23 Haziran İstanbul seçimlerine artık 2 gün kaldı. 23 Haziran seçim anketi sonuçları ise anket firmaları tarafından açıklanmaya devam ediyor. Son dakika İstanbul seçim anketi sonuçlarına baktığımız zaman önemli veriler ortaya çıkıyor. ORC anket firması yaptığı ikinci anket çalışmasının sonucu açıklandı. Araştırmada vatandaşlara, “İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı seçiminde, oy vermeyi düşündüğünüz aday hangisidir?” sorusu yöneltildi. 12-14 Haziran 2019 tarihleri arasında 6580 kişi ile yüz yüze görüşme yöntemiyle yapılan bu araştırmaya göre çarpıcı bir sonuç çıktı. İşte 23 Haziran İstanbul seçim anketi son dakika sonuçları ve Binali Yıldırım Ekrem İmamoğlu son oy oranları açıklaması

Seçim anketi sonuçları, İstanbul 23 Haziran seçim anketinde Binali Yıldırım mı, Ekrem İmamoğlu mu önde? sorularının cevabı vatandaşlar tarafından merak ediliyor. 23 Haziran'da yapılacak İstanbul Belediye Başkanlığı seçimlerine artık sadece 2 gün kaldı. Tüm Türkiye'nin nefesini tutup beklediği seçim anketi sonuçları da yakından takip ediliyor. ORC araştırma şirketi anket çalışmalarını düzenli olarak yayınlamaya devam ediyor. ORC'nin son seçim anketinde halka "İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı seçiminde, oy vermeyi düşündüğünüz aday hangisidir?" sorusu yöneltildi. İşte 12-14 Haziran 2019 tarihleri arasında 6580 kişi ile yapılan anketin sonuçları.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.