Barış Yarkadaş açıkladı! CHP, 24 Haziran hezimeti sonrası psikiyatriye gitti

Eski CHP Milletvekili Barış Yarkadaş, 24 Haziran seçim yenilgisi sonrası CHP yönetiminin Türkiye Psikiyatri Derneği'ne başvurduğunu açıkladı. Yarkadaş, "CHP'nin politikaları, aday belirleme yöntemleri, ortaya koyduğu adaylar çıkınca iyice CHP seçmeninde soğuma oldu. CHP'nin bu konuda bir çözüm aradığını, hatta Psikiyatristler Derneği'ne gittiğini gördük." dedi.

24 Haziran seçim yenilgisi sonrası seçmenin ümidini kaybetmesi sonucu CHP yönetimi, Türkiye Psikiyatri Derneği'ne başvurdu.

BARIŞ YARKADAŞ AÇIKLADI
Cumhuriyet Halk Partisi (CHP), her dönem seçmenini büyük umutlarla sandığa götürüyor. Ancak her seferinde, aynı hüsranı yol açıyor. Bu durum, partide psikolojinin bozulmasına yol açtı.

Halk TV'de CHP'ye yakınlığıyla bilinen isimler, bu konuyu masaya yatırdı. Eski CHP Milletvekili Barış Yarkadaş, 24 Haziran seçimlerinden sonra partinin Türkiye Psikiyatri Derneği'ne başvurduğunu ve yardım istediğini açıkladı.

"GENEL MERKEZ'E 2 KEZ BRİFİNG VERDİLER"
Barış Yarkadaş konuyla ilgili olarak şu bilgileri verdi:

"CHP'nin politikaları, aday belirleme yöntemleri, ortaya koyduğu adaylar çıkınca iyice CHP seçmeninde soğuma oldu. CHP'nin bu konuda bir çözüm aradığını, hatta Psikiyatristler Derneği'ne gittiğini gördük. Kızgın seçmeni nasıl sandığa getirebiliriz arayışı içindeler. Psikiyatrisler de gelip Genel Merkez'de, bu konuda bir brifing verdiler. Hatta 2 kez brifing verdiler." dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.