Bir liraya dünya turu

Mehmet Sercan Öğe, sosyal medyadaki projelere başvuru yaptı. Hepsinden olumlu yanıt aldı. Cebinde bir lirayla yola çıktı. Bu şekilde 15 ülkeyi dolaştı

Diyarbakırlı sosyal medya kullanıcısı Mehmet Sercan Öğe, internet sayesinde 15 ülkeyi gezmeyi başardı. Genç adam, sosyal medyadaki proje paylaşan sayfaları takibe aldı. Daha sonra da başvurular yaptı. Bu şekilde 15 ülkede gerçekleşen projelere katılma hakkı kazandı. Cebinde sadece bir lirayla Romanya, Avusturya, Hırvatistan, Kosova, Sırbistan, Gürcistan, Irak, Yunanistan, Bulgaristan, Macaristan, Suudi Arabistan, Bosna Hersek, Kıbrıs, Makedonya'yı dolaştı. 61'i ülkemizde olmak üzere toplam 81 şehire de ayak bastı. Sosyal medyanın doğru bir şekilde kullanıldığında çok iyi sonuçlar alındığını söyleyen Öğe, "Sosyal medya ile çok küçük yaşlarda tanıştım. O yaşlardaki gençlerin yapmadığı şeyleri yapıp, sosyal medyaya farklı bir perspektiften baktım. Bu mecrayı sadece eğlenmek için değil kendimi geliştirmek için kullandım" dedi. Yaşadıklarını bir kitapta topladığını da belirten Öğe, "Gördüğüm yerleri bir kitapta topladım. Kitapta sosyal medyayı, nedir, neden dikkat etmeliyiz ve neler yapabiliriz konularını ana başlıkları altında ele alarak, doğru bir şekilde kullanıp kariyerinize nasıl yön verebileceğinizi ve ülkeleri nasıl gezebileceğinizi anlattım" diye konuştu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.