Türk ruhu!

Kadınlarımızın titizliği dünya literatürüne girdi. Çamaşır suyu ve tuz ruhunu karıştırıp hastanelik olan bir tek biziz!

Türk kadını, titizliği abarttı. Kendi yöntemleriyle mikroplara savaş açıp, adını tarihe yazdırdı! Özellikle banyo, tuvalet ve mutfak temizliğinde daha etkili sonuç almak isteyen annelerimiz, çamaşır suyu ve tuz ruhunu karıştırdı. Zehirlenme vakaları ise aynı hızla patladı. Her gün yüzlerce kadın, hastanenin acil servislerine kaldırıldı. Ortaya çıkan zehirlenme türü ise sınırlarımızı aştı, dünya tıp literatürüne girmeyi başardı. Dokuz Eylül Üniversitesi (DEÜ) Tıp Fakültesi Acil Tıp Anabilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Sedat Yanturalı ise bu alışkanlığın ölümcül etkisi olduğunu belirtip Türk kadınlarını uyardı. Çamaşır suyundaki sodyum hipoklorit ve tuz ruhundaki hidroklorik asidin birleşince klor gazının ortaya çıkmasına neden olduğunu ifade eden Yanturalı, iki maddenin karışmasının nefes darlığı, gözlerde yanma bulgularıyla ortaya çıkan solunumsal zehirlenmeye yol açtığını açıkladı. Çamaşır suyu ve tuz ruhuyla başlayan temizliğin acil serviste bittiğini, bu zehirlenmenin özellikle astım hastalarında ölümcül etkilere neden olabileceğini belirten Yanturalı, "Daha iyi temizlik için ne kullanılacağını bilmiyorum ama çamaşır suyu ve tuz ruhunu karıştırmasınlar" açıklamasını yaptı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.