Sır cinayette dördüncü kişi

Şişli'deki rezidansın 22'nci katında işadamını öldüren kurşunun DNA profili, yargılanan üç şüphelinin DNA'sıyla da uyum sağlamadı. Babaların karıştığı cinayette 4. kişi kuşkusu doğdu

Fulya'daki rezidansta işadamı Fatih Edremit'in öldürülmesine ilişkin davada, 4'üncü bir kişinin cinayete karışmış olabileceği şüphesi ortaya çıktı. Adli Tıp Kurumunun raporunda, Edremit'in karnından çıkarılan mermi çekirdeği üzerindeki DNA profilinin, sanıkların hiç biriyle uyum sağlamadığı bildirildi.
İki yıl önceki cinayetle ilgili olarak Onur Özbizerdik ile kabadayı Hasan Heybetli tutuklanmıştı. Özbizerdik'in adamı Bülent Zara da tutuksuz yargılanıyordu. Üç şüpheli hakkında "Edremit'i kasten öldürmek" suçundan müebbet hapis talebiyle dava açılmıştı. Sanıklar suçlamaları reddederken kamera görüntüleriyle de olay aydınlatılamadı. İşadamının vücudundan çıkarılan mermi çekirdeğinden elde edilecek DNA profilinin, sanıklarınkiyle karşılaştırılmasına karar verildi.
İşte bu incelemenin raporu kafaları karıştırdı. DNA profili, sanıkların profilleriyle uyum göstermiyordu.
Adli Tıp Kurumu'nun 22 Aralık 2010 tarihli raporu, cinayette dördüncü kişinin olup olmadığı sorusunu gündeme getirdi. Mermideki DNA'nın, işadamı Edremit'e ait olup olmadığı da belirlenemedi.
Cinayetin nedeni sosyetik dişçi mi?
Polat Tower'ın 22. katında 22 Haziran 2009'da işlenen cinayete, sosyete dişçisi Dr. Aslı Berker'le ilgili tartışmanın neden olduğu iddia edilmişti. Berker, yurt dışına kaçmıştı.



X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.