Kampanya kapsamında geçmiş yıllarda satılan ve kapsam dahilinde bulunan 57 bin 301 adet aracın çağrıldığını, müşterilerine telefon ve e-posta yoluyla ulaştıklarını belirten Bozkurt, ''Yapılan çalışma, tüm müşterilere en üstün güvenlik standartlarını sunmak adına bir önlem mahiyetindeydi. Ayrıca, bir markanın kullanıcısına verdiği değerin en önemli göstergesi niteliğindeydi. Zaten sonuçta da Toyota'ya olumsuz bir etkisi olmadı'' dedi.
Yaşanmamış bir problemi öngörüp, önceden tüketicileri uyaran bir marka olarak çok takdir gördüklerini ifade eden Bozkurt, ''Bir sürü e-posta aldık. 'Böyle bir geri çağırmayı Toyota gibi büyük bir marka yapabilirdi' şeklinde yorumlar geldi. Beklenenin aksine, bu süreçte satışlarımızı da artırmayı başardık. Geri çağırma kampanyasından sonda yaptığımız bazı anketlerde, Toyota müşterilerinin yüzde 85'i '
-YIL SONU HEDEFİ REVİZE EDİLDİ-
Geçen yıl kriz olduğunu ve ardından vergi teşviki geldiğini hatırlatan Bozkurt, şöyle devam etti:
''Ancak bu yıl da geçen yıldan farklı olarak hiç bir teşvik olmamasına rağmen satışlar geçen yılı yakaladı, hatta geçti. Bütün markalarda olduğu gibi Toyota da satışlarını artırdı. İlk 5 ayda bütün markalarda yaşanan tek sorun, tahmin edilenin
Bozkurt, Toyota'nın da bu olumlu rüzgardan oldukça
Geçen yıl Toyota'nın 11 modelin yenilediğini hatırlatan Bozkurt, ''Bu yıl ise geçen hafta lansmanını yaptığımız yeni Corolla'mız var. Şu anda satışına başladık, oldukça da iyi gidiyor. Corolla dünyada tüm markaların modelleri içinde, en çok satılan model. Türkiye'de de satışlarımızın yüzde 60 gibi bir oranını Corolla yapıyor. Yenilenen Corolla'yı uzun zamandır bekleyen müşterilerimiz, şu anda çok mutlu'' dedi.