"Öldük, bittik" diye sızlanan sanayiciler 13 yılda elde ettikleri kâra 2022'de tek bir yılda ulaştılar!

İstanbul Sanayi Odası'nın (İSO) hazırladığı Türkiye'nin 500 Büyük Sanayi Kuruluşu 2022 Araştırması'nın sonuçlarını açıkladı. 2022'de "öldük, bittik" diye sızlanan sanayicilerin 13 yılda elde ettikleri kâra, 2022'de tek bir yılda ulaştıkları ortaya çıktı. Konuyu köşesine taşıyan Sabah Gazetesi yazarı Dilek Güngör, "Maalesef, burada adaletsizlik var. Şirketler kazanıyorlar, kazanırken enflasyon yaratıyorlar, onların yarattığı enflasyonun maliyetine sabit gelirliler katlanıyor. Biliyorsunuz, şimdilerde yeni bir vergi reformundan bahsediliyor. Bu paketten umarım servet/ rant ve finansal kazanç vergisi gibi kalemler çıkar." ifadelerini kullandı.

İstanbul Sanayi Odası'nın (İSO) hazırladığı Türkiye'nin 500 Büyük Sanayi Kuruluşu 2022 Araştırması'nın sonuçlarını açıkladı. Konuyu köşesine taşıyan Sabah Gazetesi yazarı Dilek Güngör, 2022'de "öldük, bittik" diye sızlanan sanayicilerin 13 yılda elde ettikleri kâra, 2022'de tek bir yılda ulaştıklarına dikkat çekti.


İşte Güngör'ün bugünkü yazısı:
Geçenlerde bir çalışma dikkatimi çekti. Daha doğrusu iktisatçı Baki Demirel hoca atıfta bulununca merak ettim. Massachusetts Amherst Üniversitesi'nden Isabella M. Weber ve Evan Wasner'ın çalışması ilginç... Fırsatınız olursa bir bakın...

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.