Ticaret Bakanlığı harekete geçti! Aldatıcı etikete ceza

Ticaret Bakanlığı, fahiş fiyatlar için 5 ayda denetimlerini yoğunlaştırdı. Böylelikle 17 bin 278 firma için 11 milyon 244 bin 727 lira idari para cezası uyguladı. İşte sizler için derlediğimiz 14 Haziran tarihli TAKVİM gazetesi yurttan ve dünyadan ekonomi haberleri...

Ticaret Bakanlığı, yılın 5 ayında aldatıcı fiyat etiketlerine ilişkin 17 bin 278 firma nezdinde 335 bin 154 ürüne ait fiyat etiketi denetimi yaparken, 11 bin 301 aykırılığa ilişkin 11 milyon 244 bin 727 lira idari para cezası uyguladı.

Bakanlıktan yapılan açıklamada, "Ticaret il müdürlüklerine, başta ithal elektronik ürünler olmak üzere zincir teknoloji mağazalarında ürünlerin satış fiyatı ile kasa fiyatı arasında fark olup olmadığına ilişkin Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Fiyat Etiketi Yönetmeliği hükümleri ile yoğun denetimlerin yapılması talimatı verilmiştir" denildi.


TÜRKİYE 'SEA'FERİ
Türkiye'ye gemiyle gelen turist sayısı her geçen gün artıyor. Dün de Bahamalar bayraklı Norwegian Jade adlı kruvaziyer, Muğla'nın Bodrum ilçesini ziyaret etti. Rodos Adası'nın ardından rotasını Bodrum'a çeviren 294 metrelik dev gemide çoğunluğu ABD'li 2 bin 588 yolcu ile bin 19 personel bulunduğu belirtildi. Gemiden inen yolcular, günü Bodrum'da geçirdi. Gümrük işlemlerinin ardından yolcular sahilde yürüyüş yaptı. Bodrum Antik Tiyatro başta olmak üzere ilçedeki tarihi yerleri ve çarşıyı gezen turistler, burada yoğunluk oluşturdu.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.