Turkuvaz Medya Grubu’nun haftalık ekonomi dergisi Para tarafından 6. Yeni Nesil Girişimcilik Zirvesi düzenledi

Turkuvaz Medya Grubu’nun haftalık ekonomi dergisi Para tarafından düzenlenen 6. Yeni Nesil Girişimcilik Zirvesi’ne katılan Sanayi Bakanı Varank, Türk şirketlerinin özellikle teknoloji alanındaki başarılarının dünya gündeminde olduğunu söyledi.

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, tüm dünyanın Türkiye'den çıkan iki decacorn'u konuştuğunu söyledi. Turkuvaz Medya Grubu'nun haftalık ekonomi dergisi Para tarafından düzenlenen 6. Yeni Nesil Girişimcilik Zirvesi'ne katılan Varank, unicorn kavramının 1-2 sene öncesine kadar yabancı bir kavram olduğunu belirterek, "2019 yılında açıkladığımız sanayi ve teknoloji stratejimizde, Türkiye'nin 2023 yılına kadar en az 10 unicorna sahip olacağını söylemiştik" dedi. Bakan Varank, konuşmasını şöyle sürdürdü: "Geldiğimiz noktada ülkemizde 6 unicorn ya da bizim tabir ettiğimiz gibi turcorn çıkardık, hatta bunlardan 2 tanesi decacorn seviyesine, yani 10 milyar doların üzerinde değerlemeye ulaştı. Bunların hepsi hem yurt içinde hem de yurt dışında büyük bir heyecan oluşturdu. Dünyanın önde gelen finans ve ekonomi basını ülkemizin bu başarısını gündemlerine taşıdı. 'Türkiye, Avrupa'da nasıl teknolojinin yıldızı oldu' şeklinde manşetler attılar. Avrupa ülkelerinde birçok siyasi bizim turcornlarımızı örnek gösterdi. Bunlar elbette muazzam gelişmelerdir."

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.