Ulaştırma Bakanı Adil Karaismailoğlu açıkladı: "2003'ten bu yana projeleri 910,3 milyar TL yatırım yaparak hayata geçirdik

Ulaştırma Bakanı Adil Karaismailoğlu, "Ankara-İzmir Hızlı Tren hattının altyapı çalışmalarında yüzde 35 fiziksel ilerleme kaydettik. 321 km’si trafiğe açılan Kuzey Marmara otoyolunun son kesimini 19 Aralık 2020 tarihinde işletmeye açıyoruz." açıklamasında bulundu. "2003'ten bu yana, ulaşım ve iletişim alanında ürettiğimiz çok büyük ve önemli projeleri 910,3 milyar TL yatırım yaparak hayata geçirdik" diyen Bakan Adil Karaismailoğlu, muhalefetin Avrasya Tüneli ve Osmangazi Köprüsü ile ilgili mesnetsiz iddialarına da verilerle cevap verdi. İşte tüm detaylar...


Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Karaismailoğlu, Türkiye Büyük Millet Meclisi Genel Kurulunda (TBMM) bakanlığının 2021 yılı bütçesini sundu.
Bakan Karaismailoğlu, 321 kilometresi trafiğe açılan Kuzey Marmara otoyolunun son kesimini 19 Aralık 2020'de işletmeye açacaklarını bildirdi.

Karaismailoğlu, bakanlığının 2021 yılı bütçesinin TBMM Genel Kurulundaki sunumunda, Türkiye'nin, büyük hedeflere sahip, geleceği parlak bir ülke olduğunu, bu inançla, özellikle son 18 yılda, yüzlerini geleceğe dönerek, aklın, bilimin ışığında hep en iyiyi ve en yeniyi hayata geçirdiklerini söyledi.

İhmal edilen her noktaya temas ettiklerini, hiçbir alanda mevcut olanla yetinmediklerini dile getiren Karaismailoğlu, daima sorguladıklarını, çözüm ürettiklerini, hedef yükselttiklerini belirtti.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.