Borsada en çok değer kaybeden hisseler hangileri? İşte 10 Kasım BIST 100 son durum

Son dakika haberleri... Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, 10 Kasım'ı yüzde 0,93 değer kazancıyla 1.243,00 puandan tamamlayarak tüm zamanların en yüksek kapanışını gerçekleştirdi. BIST 100 endeksi içinde en çok değer kaybeden 20 hisse senedinin de değişim oranları belli oldu.

Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, 10 Kasım'ı yüzde 0,93 değer kazancıyla 1.243,00 puandan tamamlayarak tüm zamanların en yüksek kapanışını gerçekleştirdi.

BIST 100 endeksi içinde en çok değer kaybeden 20 hisse senedinin son ve önceki kapanış fiyatları ile günlük değişim oranları şöyle:

(BIST 100) En çok düşen ilk 20 Son Fiyatı Önceki Kapanış Değişim (%)
Alcatel Lucent Teletaş 30,58 33,76 -9,42
Turkcell 15,38 16,36 -5,99
Bagfaş 17,43 18,19 -4,18
Kartonsan 2.068,10 2.150,00 -3,81
Enka İnşaat 7,43 7,68 -3,26
İndeks Bilgisayar 16,95 17,50 -3,14
ARD Bilişim Teknolojileri 34,00 35,02 -2,91
Şekerbank 1,48 1,52 -2,63
Gözde Girişim 6,70 6,87 -2,47
Ülker Bisküvi 22,06 22,56 -2,22
Ford Otosan 117,30 119,80 -2,09
Bim Mağazalar 69,00 70,40 -1,99
Koza Altın 76,85 78,20 -1,73
GSD Holding 2,29 2,33 -1,72
Oyak Çimento 8,05 8,19 -1,71
Logo Yazılım 98,60 100,30 -1,69
Şok Marketler 11,39 11,58 -1,64
Türk Traktör 128,70 130,60 -1,45
Arçelik 27,90 28,20 -1,06
Koza Madencilik 12,54 12,66 -0,95
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.