Barkoda Fransız kalma! İşte Fransız mallarının barkod numaraları...

Başkan Erdoğan’ın Fransız ürünleri için yaptığı boykot çağrısına destek yağdı. Vatandaş hangi markaların Fransız olduğunu araştırırken, bu ürünleri barkod numaraları gösteriyor...


İslam'ı hedef alan Fransa Cumhurbaşkanı Emmanuel Macron'a sert çıkan Başkan Recep Tayyip Erdoğan'ın Fransız ürünleri için yaptığı boykot çağrısı büyük ses getirdi. Vatandaş çağrıya destek verirken, gözler Fransız şirketlerine ve ürünlerine çevrildi. Fransa'da üretilen ürünleri anlamak için barkoduna bakmak yeterli.



Ürünün barkod numarasının 30-37 ya da 300-379 arasında olması, ürünün Fransız olduğunu gösteriyor. Vatandaşlar boykot çağrısına uyarken, marketlerde Fransız mallarının olduğu raflara kimse uğramaz oldu.

Türkiye'de 600'e yakın Fransız ortaklı şirket bulunuyor.
Şirketler akaryakıt, finans, gıda, süpermarket, ilaç, otomobil, kozmetik gibi sektörlerde yoğunlaşıyor.
2018 yılında ticaret hacmimiz 12.4 milyar euro.
2019 yılında ticaret hacmimiz 13.9 milyar euro.
2019'da Fransa'ya ihracatımız 7.6 milyar euro.
2019 yılı Fransa'nın Türkiye'ye ihracatı 6.3 milyar euro.
Fransa'da 360 bini çifte vatandaş olmak üzere 800 bin Türk yaşıyor.
Fransa ekonomisi ilk çeyrekte yüzde 5.3, ikinci çeyrekte yüzde 13.8 daraldı.
Fransa'da pandemide 9 milyondan fazla kişi işsiz kaldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.