Parke haritasını çıkardı

"Örneğin; Akdeniz ve Ege bölgelerinde beyaz tonlardaki zemin kaplama ürünleri rağbet görürken; Doğu ve Güneydoğu Anadolu'da koyu tonlardaki ürün gruplarının ve parlak parke ürünlerine daha fazla ilgi olduğunu gözlemliyoruz. Doğal ve nötr meşe tonları ise İç Anadolu ve Karadeniz'de daha fazla rağbet görüyor."

Son 15 yıldır Türkiye'de kullanım oranı oldukça artan lamine ve laminat parkeler, bugün 1 milyar dolarlık hacme ulaşırken, renk tercihleri bölgeden bölgeye değişiyor. Son 5 yıldaki satış oranları ile Türkiye'nin parke renk haritasını ortaya çıkaran DesignFloor'un Genel Direktörü Fatih Aslan, şöyle konuştu:

"Örneğin; Akdeniz ve Ege bölgelerinde beyaz tonlardaki zemin kaplama ürünleri rağbet görürken; Doğu ve Güneydoğu Anadolu'da koyu tonlardaki ürün gruplarının ve parlak parke ürünlerine daha fazla ilgi olduğunu gözlemliyoruz. Doğal ve nötr meşe tonları ise İç Anadolu ve Karadeniz'de daha fazla rağbet görüyor."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.