Borsada en çok değer kaybeden hisseler hangileri? İşte 15 Haziran BIST 100 en çok değer kaybeden hisseler

Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, 15 Haziran'ı yüzde 0,25 değer kaybıyla 109.555,95 puandan tamamladı. Borsa İstanbul'da, bugün BIST 100 endeksi içinde en çok değer kaybeden 20 hisse senedinin son ve önceki kapanış fiyatları ile günlük değişim oranları da belli oldu.

Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, 15 Haziran'ı yüzde 0,25 değer kaybıyla 109.555,95 puandan tamamladı.

Borsa İstanbul'da, bugün BIST 100 endeksi içinde en çok değer kaybeden 20 hisse senedinin son ve önceki kapanış fiyatları ile günlük değişim oranları şöyle:

(BIST 100) En çok düşen ilk 20 Son Fiyatı Önceki Kapanış Değişim (%)
Ford Otosan 68,85 71,00 -3,03
Akçansa 12,00 12,36 -2,91
Pegasus 56,75 58,45 -2,91
Brisa 11,75 12,10 -2,89
Otokar 137,60 141,20 -2,55
Yapı ve Kredi Bankası 2,31 2,37 -2,53
Aksa 7,27 7,45 -2,42
Netaş Telekom. 13,77 14,11 -2,41
TAV Havalimanları 19,09 19,54 -2,30
Tofaş Oto Fabrikası 22,44 22,94 -2,18
Gübre Fabrikaları 24,30 24,84 -2,17
Vestel 14,81 15,10 -1,92
Tüpraş 85,95 87,45 -1,72
Türk Traktör 67,85 69,00 -1,67
Ereğli Demir Çelik 8,36 8,50 -1,65
T.S.K.B. 1,23 1,25 -1,60
Türk Hava Yolları 12,56 12,76 -1,57
Alarko GMYO 14,48 14,71 -1,56
Hektaş 14,20 14,42 -1,53
Çimsa 9,10 9,24 -1,52

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.