Pegasus 1-2-3 Haziran satışa açılan seferler hangileri? Pegasus uçak seferleri başladı mı?

Koronavirüsle mücadele kapsamında uçuşlarını geçici süreyle durduran Pegasus Hava Yolları, kısıtlamalar sonrası ilk uçuşunu 1 Haziran Pazartesi günü İstanbul Sabiha Gökçen'den İzmir'e gerçekleştirecek. Pegasus Hava Yolları da 1 Haziran tarihi itibariyle tekrardan başlayacağı uçak seferlerin heyecanını hazırladığı kısa videoda "Yaz geliyor, 1 Haziran'da biz de geliyoruz!" diyerek sosyal medya hesaplarından paylaştı. Ardından resmi internet sitesi flypgs.com üzerinden de yurt içi sefer bilgilerinin yer aldığı 1-2-3 Haziran 2020 Satışa Açılan Seferler başlığında bir duyuru yayınladı. Pegasus'un yurt dışı uçuşları için önceden belirttiği 15 Haziran tarihi hala geçerliliğini koruyor

Koronavirüs mücadele kapsamında 28 Mart 2020 tarihi itibarıyla uçuşlarını durduran Pegasus Hava Yolları, 1 Haziran 2020 Pazartesi günü iç hatlarda yolcu uçuşlarına tekrar başlayacak. 28 Mayıs'ta gerçekleşen kabine toplantısının ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın seyahat yasaklarının kaldırıldığını duyurmasıyla birlikte hava yolu şirketlerinden uçuşların yeniden başlamasıyla ilgili art arda sevinçli haberler gelmeye başladı. Kısıtlamalar sonrası ilk uçuşunu saat 10.15 kalkışlı İstanbul Sabiha Gökçen-İzmir seferiyle gerçekleştirecek olan Pegasus, 1-2-3 Haziran 2020 tarihleri için Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü'nün belirlediği destinasyonlar çerçevesinde seferler planladı.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.