BİM-ŞOK-A101 ve Migros market bayram çalışma saatleri! Bakkal, fırın ve tatlıcı bayramın 2. günü bakkallar açık mı?

BİM-ŞOK-A101 ve Migros marketler bayramın 2. günü açık mı? Sorusu vatandaşlar tarafından oldukça merak ediliyor. 25 Mayıs Pazartesi ve 26 Mayıs Salı günleri ise market, bakkal, manav, kasap ve kuruyemişçiler ile online satış yapan işletmeler tamamen kapalı olacak. Fırın, pastane ve tatlıcılar ise 25-26 Mayıs günlerinin tamamında hizmet verebilecek. Ramazan bayramı bu sene koronavirüs salgını gölgesinde sessiz ve sakin geçecek. 81 ilde 4 günlük sokağa çıkma yasağı ilan edildi. 4 günlük yasak başladı. Peki bugün bayramın 2. günü bakkal ve marketlet ne zaman açılacak, saat kaçta marketler kapanacak?

Bugün BİM-ŞOK-A101 ve Migros marketler açık mı bayramın 2. günü bakkallar açık mı? Bu sene Ramazan bayramı buruk ve sessiz geçecek. Koronavirüs tedbirleri kapsamında 81 ilde 4 günlük sokağa çıkma yasağı bugün başladı. Peki yarın yani 24 Mayıs bayramın 1. günü bakkallar, marketler açık mı olacak? Bayramda bakkal ve marketler saat kaça kadar açık olacak? 24-26 Mayıs arasında market, bakkal, manav, kasap ve kuruyemişçiler ile online satış yapan işletmeler kapalı olacaktır. 23-26 Mayıs'ta ekmek üretiminin yapıldığı fırın ve/veya unlu mamul ruhsatlı iş yerleriyle bu iş yerlerinin sadece ekmek satan bayileri, ayrıca tatlı üretiminin yapıldığı/satıldığı iş yerleri açık olacaktır. Bu iş yerlerinde sadece ekmek, unlu mamul ve tatlı satışı yapılabilecek."

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.