Borsada 6 Şubat günü işlem hacmi sıralaması en yüksek olan hisseler hangileri?

Borsada 6 Şubat günü işlem hacmi sıralaması en yüksek olan hisseler araştırılıyor. Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, günü yüzde 0,03 değer kaybıyla 122.283,87 puandan tamamladı. BIST 100 endeksi, önceki kapanışa göre 36,90 puan azalırken, toplam işlem hacmi 14,8 milyar lira olarak gerçekleşti. Bankacılık endeksi yüzde 0,01 azalırken, holding endeksi yüzde 0,19 değer kazandı. Sektör endeksleri arasında en fazla kazandıran yüzde 2,38 ile menkul kıymet, yatırım ortaklığı, en fazla kaybettiren yüzde 1,58 ile inşaat oldu.

Borsa İstanbul'da, BIST 100 endeksi içinde işlem gören hisse senetleri arasında günlük işlem hacmine göre ilk 20 hisse senedi ve günlük işlem hacimleri şöyle:

(BIST 100) En yüksek işlem hacmi ilk 20 İşlem Hacmi
Türk Hava Yolları 2.525.153.976
Odaş Elektrik 755.747.044
Sasa Polyester 695.777.333
Şişe Cam 673.596.923
Yapı ve Kredi Bank. 613.569.989
Kardemir (D) 611.550.486
Garanti Bankası 568.201.011
Vestel 544.138.014
Pegasus 497.067.411
Akbank 443.811.832
Halkbank 410.327.848
Petkim 392.950.967
Trakya Cam 379.249.244
ASELSAN 321.566.617
İş Fin.Kir. 293.128.516
Emlak Konut GMYO 277.058.564
Tüpraş 266.577.483
Soda Sanayii 227.782.141
Karsan Otomotiv 219.272.821
Ereğli Demir Çelik 212.286.444
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.