Beyaz eşyada ÖTV indirimi ne zaman sona eriyor? Mobilya ve araçlarda ÖTV KDV indirimi ne zaman bitiyor?

Enflasyonla mücadele kapsamında geçtiğimiz yıl başlayan ÖTV ve KDV indirimlerinde sona gelindi. Beyaz eşya, mobilya ya da otomobil almayı düşünüyorsanız elinizi çabuk tutun. ÖTV ve KDV indirim süresinin uzatılmayacağı düşünülüyor. Peki, beyaz eşyada, mobilya ve araçlarda ÖTV ve KDV indirimi ne zaman sona eriyor?

Beyaz eşyada, mobilya ve araçlarde ÖTV ve KDV indirimi ne zaman bitiyor? 2018 Kasım ayında başlayan ÖTV ve KDV indiriminde süre önce 31 Aralık ve 31 Mart'a kadar uzatılmış, daha sonra gelen yoğun talep üzerine ileri bir tarihe ertelenmişti. Bu kampanyanın sona ermesine kısa bir süre kaldı. Peki, beyaz eşyada, mobilya ve araçlarda ÖTV ve KDV indirimi ne zaman sona eriyor? İşte konu ile ilgili tüm detaylar...

ÖTV VE KDV İNDİRİMİ NE ZAMAN SONA ERİYOR?

Mobilya, beyaz eşya ve araçlarda ÖTV ve KDV indirimi 30 Haziran'da sona erecek.

1600 cc altı motorlu araçlardaki ÖTV'de yapılan 15'er puanlık indirim yıl sonuna kadar devam edecek. Ticari araçlarda KDV oranının yüzde 18 yerine yüzde 1 olarak uygulanması da 30 Haziran'a kadar sürecek.

Römorklar ile diğer römorklar için de KDV oranının yüzde 1 olarak uygulanması 30 Haziran'da sona erecek. Ayrıca motor silindir hacmi 250 santimetreküpü geçmeyen motosikletler ve bir yardımcı motoru bulunan tekerlekli taşıtlardan alınan ÖTV'nin sıfırlanması da 30 Haziran'da son bulacak.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.