Ray ilk yarıda yüzde 30 büyüdü

Ray Sigorta yüzde 30 prim üretimi ile sektörün üzerinde büyümesini sürdürdü

Ray Sigorta'nın sektör ortalamasının üzerindeki büyümesi devam ediyor. 2018'in ilk yarısındaki üretim rakamlarını paylaşan Ray Sigorta, prim üretimini 353 milyon liradan, 456 milyon lira seviyesine taşıdı. 6 ay içerisinde prim üretimini bir önceki yıla göre yüzde 30 oranında artıran şirket böylece Türk sigorta sektörünün aynı dönemdeki yüzde 21'lik büyüme ortalamasını da geride bırakmış oldu. Ray Sigorta, piyasaya sürdüğü yeni ürünlerinin de etkisiyle sağlık branşında üretimini yüzde 95 oranında artırarak 8 milyon liradan 17 milyon liraya taşırken, genel sorumluluk branşında yüzde 34, mühendislikte yüzde 16 ve yangın branşında yüzde 10 büyüdü. Üretimde en çok dikkat çeken branş ise prim üretimi yüzde 47 artan kasko oldu. Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan Ray Sigorta Genel Müdürü Koray Erdoğan, ilk 6 aydaki büyümenin başarılı pazarlama, fiyatlandırma ve iletişim stratejilerinin önemli bir göstergesi olduğunu ifade etti.
EN BÜYÜK VARLIK GÜVEN
Ray Sigorta olarak şirket stratejilerinde dengeli bir portföy yapısına ve doğru fiyatlamaya son derece önem verdiklerini vurgulayan Koray Erdoğan, "Bir sigorta şirketinin en büyük varlığı güvendir. Müşteriye güven verebilmeniz için de sürdürülebilir bir yapıda hizmet vermeniz gerekiyor. Bunun için de ürünlerinizi risklere doğru orantılı ve müşteriler için uygun olacak bir şekilde fiyatlamalısınız" dedi. Koray Erdoğan, büyümenin sadece prim üretiminde olmadığını, marka değeri olarak da Türkiye'nin en büyükleri arasında yer aldıklarını kaydederek, şöyle devam etti: "Marka derecelendirme şirketi Brand Finance tarafından yapılan Türkiye'nin En Değerli Markaları Raporu'nda 'Türkiye'nin En Değerli 100 Markası' arasında yer aldık. Bu da üretimde sağladığımız başarının arkasında güçlü bir markanın olduğunu gösteriyor. Önümüzdeki dönemde hem üretim hem de marka gücümüzle sektörün en güvenilir şirketleri arasında olmaya, müşterimize ve acentelerimize değer yaratmaya devam edeceğiz."
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.