'Askıda Döner’ büyük ilgi gördü

Bereket Döner'in tüm Türkiye'deki restoran ve şubelerinde uygulamaya koyduğu 'Askıda Döner' kampanyası çığ gibi büyüdü. En çok gençlerin destek verdiği 'Askıda Döner' hareketi kısa sürede yaygınlaştı. Bereket Döner CEO'su Muhammet Nezif Emek, "Eski bir geleneği yeniden hareketlendirdik. Binlerce ihtiyaç sahibi ile paylaştığımız kampanya şubelerimize de bereket getirdi" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.