Bakkal amca AVM’ye karşı

Vatandaşların alışveriş tercih ve yönelimlerini belirlemek için 4 bin kişi ile yüz yüze görüşülerek müşteri anketi yapıldı. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından hazırlanan çalışmada, vatandaşlara "Alışveriş merkezleri mi esnaf mı?" diye de soruldu. Ankette gençlerin AVM'yi tercih ettiği gözlenirken, 50 yaş üstü müşterilerin ise esnafı seçtiği belirlendi. Kadınlar da erkeklere göre daha fazla AVM'leri tercih ettiğini söyledi. Ankette ortaya çıkan sonuçlar, esnafın sosyal yönlerinin önemini de ortaya koydu. Müşteriler ile kurulan ikili ilişkilerin esnafın tercih edilmesini sağladığı gözlendi. AVM'lerin tercih edilmesinin nedenleri arasında ilk sırada ürünlerin kalitesi ve çeşitliliği gösterildi. AVM'lerin çok farklı faktörlerde avantajlı konumda bulunduğu görülürken, bunlar arasında park yeri kolaylığı, konfor, tüketici haklarına saygı, rahatsız edilmeden ürün seçebilme olanağı, tercihlere uygun özel ürün bulabilme, gibi faktörler de sıralandı.
BARIŞ ŞİMŞEK
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.