Kasasında 24 ülke var

ABD’li teknoloji devi Apple, kasasındaki para ile dudak uçuklatı. Nakit 237.6 milyar doları olan şirket, bu para ile 24 AB ülkesini geride bıraktı

APPLE, dördüncü mali çeyrek rakamlarını açıkladı. Buna göre; ABD'li devin kasasındaki nakit paranın 237.6 milyar dolara ulaşarak rekor kırdığı belirtildi. Bir önceki çeyreğe göre kasadaki paranın 6.1 milyar dolar arttığı kaydedildi. Apple'ın kasasındaki para, Avrupa Birliği'ne (AB) üye 24 ülkenin ekonomisini geride bırakırken, ABD'nin en zengin 3 isminin servetini de geçiyor. iPhone meraklıları sayesinde büyüyen Apple'ın kasasındaki parayla şunlar yapılabiliyor:
- 186 milyon ons altın alıp, en çok altın rezervine sahip 20'nci ülke konumuna geliyor.
- Her ABD'liye 742 dolar verebiliyor.
- 2 tane Mc Donald's satın alabiliyor.
- ABD'li otomotiv devi Ford'un piyasa değerini 5'e katlıyor.
-
Hırvatistan ekonomisinin büyüklüğü 50 milyar dolar. Apple bu ülkeyi 5 kere geçiyor.
Öte yandan Apple, bu yılın Temmuz-Eylül dönemine denk gelen 2016 mali yılının dördüncü çeyreğinde net kâr ve gelirinin azaldığını duyurdu. Söz konusu dönemdeki net kârın, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 19 düşüş göstererek 9 milyar dolar olduğu, gelirin de geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 9 azalarak 46.9 milyar dolara gerilediği belirtildi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.