Adba Londra’da elması kaptı

Adba International, Londra'da Clarabridge'nin 'Customer Experience Champion Awards' yarışmasında en prestijli ödülü aldı. İstanbul merkezli şirket, müşteri ilişkilerine getirdiği yeni yaklaşımdan dolayı yüzlerce şirketi geride bırakıp, CX Diamond (elmas) ödülünün sahibi oldu. Ödülü, Adba International'ın The Brand Age yayınının Londra temsilcisi Yasemin Bakan, Clarabridge yöneticisi Susan Ganeshan'dan aldı. Adba International Başkanı İsmail Bayazıt, "THY ile yaptığımız çalışmada yanıtlama süresini 10 dakika kadar düşürmemiz, çözüm odaklı yaklaşımımız ve memnuniyetteki artış, ödülü kazanmamızda rol oynadı" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.