Kart skandalında BKM devrede

Kendilerini çağrı merkezi çalışanı olarak tanıtan kişilerin sosyal medyada oluşturdukları sayfalardan milyonlarca kart bilgisini satışa çıkardığı yönündeki iddialar, harekete geçirdi. Çağrı Merkezleri Derneği Başkanı Metin Tarakçı, "Bu yapıları çağrı merkezi olarak adlandırmamak gerekiyor. Bunlara ancak 'telefon mecrasını kullanan dolandırıcılar' diyebiliriz. Vatandaşlarımız telefonlarına gelen 'Hediye-ödül kazandınız' gibi SMS'lere itibar etmemeli, telefonda kişisel ve finansal bilgilerini talep edenlere karşı çok dikkatli olmalı" dedi. Bankalararası Kart Merkezi (BKM) de "Sahte çağrı merkezleri aracılığıyla nitelikli dolandırıcılık yapanların gerekli cezaları alması ve mücadelenin kararlılıkla sürdürülmesi gerekli" şeklinde açıklama yaptı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.