97 milyon çağrı

Türkiye Bankalar Birliği verilerine göre, üçüncü çeyrekte 23 bankaya 97 milyon çağrı geldi. Eylül döneminde çağrı merkezi çalışan sayısı 7 bin 632 kişi oldu. Raporda çağrı merkezlerinde çalışanların yüzde 44'ünün üniversite mezunu olduğu, yabancı dil bilen çalışan sayısının ise 518 olduğu belirtildi. Eylül 2014 döneminde, çağrı merkezlerine gelen çağrı sayısı Haziran 2014 dönemine göre 3 milyon 834 bin artarak, 96 milyon 852 bine ulaştı ve bu çağrıların yüzde 90'ı karşılandı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.