Bankaların sanal karnesi zayıf çıktı

Bankalar hakkında sanal alemde de şikayet yağıyor. Şikayetvar'ın analizine göre; bankalara yönelik 100 bin şikayette başı çağrı merkezi bilgilendirme, kredi kartı kampanyaları-puan, komisyon, kredi masrafları, personel davranışları, hesap işletim ücreti, kredi kartı yıllık aidatı çekti. Geçen yıl 3 milyonun üzerinde doğrudan şikayet gelen bankalara yönelik not uygulaması için kapsamlı çalışma yürütülüyor. Son dönemde alınan tedbirlere karşın tüketicilerin şikayetlerinin arkası gelmiyor. Sanal alemde de bankalar şikayette zirveye oturdu. Şikayetvar'ın analizlerine göre; 565 bin şikayetin yaklaşık 100 bini bankalara yönelik oldu.
Hazal ATEŞ
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.