Tarihi rekor

Turkcell Grubu, 3'üncü çeyrekte 2 milyar 981 milyon lira ile tarihinin en yüksek çeyrek gelirine ulaştı. Grubun, bir önceki yıla göre net kârı yüzde 22'lik artışla 699 milyon lira oldu. 2013 yılı 3'üncü çeyrek finansal ve operasyonel sonuçlarını açıklayan grup, 3'üncü çeyrekte gelirini bir önceki yılın 3'üncü çeyreğine göre yüzde 8, yılın 9 aylık döneminde ise bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 11 artırdı. Bu büyümede yüzde 39 oranında artan mobil internet gelirleri ve yüzde 36 oranında büyüyen grup şirketlerinin katkısı etkili oldu. Turkcell Türkiye, inovatif servisleri, mobil internetteki hız ve kalitesi, en iyi müşteri deneyimi hedefiyle 2013 yılının 3'üncü çeyreğinde 322 bin yeni abone kazandı. Bu rakamla birlikte abone sayısı Türkiye'de 35 milyona ulaştı.
AKILLI TELEFON ARTTI
Turkcell Grup'un 9 ülkedeki toplam abone sayısı ise 71 milyon oldu. Geçtiğimiz günlerde yerli telefon T40'ı piyasaya çıkartan Turkcell'in akıllı telefon kullanan abone sayısı da geçen yılın aynı döneminde 5.5 milyon iken, bu yıl 8.4 milyona ulaştı. Bu arada Türkcell Superonline ise gelirlerini yüzde 27 büyüterek 237 milyon liraya ulaştırdı.

*
3'üncü çeyrek geliri: 2 milyar 981 milyon lira Turkcell Türkiye 3'üncü çeyrek yeni abone sayısı: 322 bin Turkcell Türkiye toplam abone sayısı: 35 milyon Turkcell Grup'un 9 ülkedeki abone sayısı: 71 milyon 9 aylık yatırım: 1 milyar lira

1 MİLYAR LİRA YATIRIM
Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, rekorla sonuçlanan 3'üncü çeyrek rakamlarını değerlendirirken şunları söyledi: "İnavosyon ve operasyonel mükemmelliyet odağımız ve iştiraklerimizin katkısı sonucunda bir kez daha güçlü sonuçlar elde ettik. Bu güçlü büyümeyi sürdürülebilir kılmak için güçlü altyapımıza ilk 9 ayda 1 milyar lira yatırım yaptık. Turkcell'i rekabette öne çıkaracak ürün ve servisler geliştirmeye devam edeceğiz."
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.