Yatırımcıya destek

Müşterilerine uygun ve kolay kullanılabilir ürün sunmaya odaklanan Yapı Kredi, ürün seçiminde de yatırımcılarına destek veriyor

Herkese uygun tasarruf bankacılığı ürünleri sunan Yapı Kredi'de, birikim ve risk tercihlerine göre birçok alternatif bulunuyor. Yapı Kredi Perakende Bankacılık Pazarlama Grup Direktörü Mehmet Cemalcılar, "Müşterilerimize en uygun ürünü seçmelerinde yardımcı oluyor, portföy çeşitlendirmesi yapmak isteyen yatırımcılara da destek veriyoruz. Bu bağlamda, yatırımcılarımızın risk algısına ve getiri beklentisine uygun yatırım fonlarıyla hizmet vermeye devam ediyoruz" dedi. Cemalcılar, bu alandaki ürünleri şöyle sıraladı:

ZENGİN SEÇENEKLER
"
Yatırım Fonları, Akıllı Fon Sepetleri, Eurobond, hisse senetleri, VOB, Varant, TradeBox, Borsa Cepte, vadeli mevduat, Altın Mevduatı, Endeksli Mevduat, Çalışan Hesap ve Kartopu ürünlerimiz bulunuyor. Yatırım fonları kapsamında A ve B Tipi fonlardan anapara garantili fonlara, Altın Fonu'ndan Dünya Fonları Fon Sepeti ve Emtia Fonları Fon Sepeti'ne kadar zengin fon seçeneklerimiz yer alıyor. Akıllı Fon Sepetleri'yle ise müşterilerimize risk profillerine en uygun yatırım fonlarından oluşan sepeti sunuyoruz. Hisse senetleri konusunda da risk profillerine en uygun yatırım araçlarını seçmelerine yardımcı oluyoruz."
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.