Aidat tek tıkla geri alınıyor

Başbakanlık İletişim Merkezi, mağdur banka müşterisine büyük kolaylık sağlıyor. Tek tıkla başvuru yapılıp, aidat geri alınabiliyor

Bankalar, yargı kararlarına rağmen kredi kartı aidatı, dosya masrafı gibi ücretleri tüketicilerden almaya devam ediyor. Tüketiciler ise tüketici mahkemesine veya hakem heyetlerine başvurarak, parasını geri alabiliyor. Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER) de, hakkını arayan tüketicilere büyük kolaylık sağlıyor. Bankaların kart aidatı ve hesap kesim ücretleriyle ilgili kesintileri, BİMER üzerinden internetten yapılan başvurularla geri alınabiliyor.
BAŞVURU YETERLİ
BİMER, başvuruyu alıyor ve tüketici hakem heyetine gönderiyor. Hakem heyeti de, ilgili bankaya gerekli yazıyı ulaştırıyor ve banka, tüketicinin hesabına kesinti yapılan tutarı iade ediyor. Tüketiciler, internet üzerinden tek tıkla haklarını arayabiliyor. Yargıtay'ın emsal kararı ile tüketiciler, 10 yıl geriye dönük olarak kart aidat ücretlerini geri alabiliyor. Bu talebinizi de BİMER'den başvuru yaparken belirtebilirsiniz.
Özlem KAMER TERCANLI
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.