'Türk Malı' modası

ARAP Baharı'nın ardından Türkiye'ye ilgisi artan Ortadoğu ve Kuzey Afrika ülkelerinden Türk gıda ürünlerine de yoğun talep var. Bu ülkelere ihracatını yüzde 30 artıran yerli üreticiler, Arap alıcıların ambalaj üzerinde özellikle 'Made in Turkey' logosu görmek istediğini söyledi. Arap Baharı'nın ardından ekonomisi hareketlenmeye başlayan Mısır, Tunus, Libya ve Yemen'den Türk gıda ürünlerine talep patlaması yaşanıyor. Özellikle çikolata, şekerleme ve unlu mamül ihracatının bir önceki yıla göre ortalama yüzde 30 arttığı belirtiliyor. Geçen yıl 2 milyar dolarlık ihracat gerçekleştiren Türkiye bu yıl rakamı 2.4 milyar dolara çıkartacak.
Özge YAVUZ
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.