Halkbank 2 milyarı geçti

Halkbank'ın 2010 yılında net kârının yüzde 23.3'lük artışla 2 milyar 10 milyon lira olduğunu belirten Genel Müdür Aydın, '2011 kârını da buna yakın bekliyoruz' dedi

HALKBANK Genel Müdürü Hüseyin Aydın, bankanın 2009 yılında 1.6 milyar lira olan net kârının 2010'da yüzde 23.3'lük artışla 2 milyar 10 milyon liraya çıktığını belirterek, 2011 kârının 2010 yılı kârına yakın bir düzeyde gerçekleşeceğini bütçelediklerini söyledi. Gelirlerinin büyük kısmının kredi işlemlerinden kaynaklandığını, dolayısıyla net kârı kredilerden elde ettikleri faizle gerçekleştirdiklerini ifade eden Aydın, reel sektörü finanse ettiklerini, aktif kalitesini iyi yönettiklerini vurguladı.

50 YENİ ŞUBE GELİYOR
Aydın, Halkbank'ın 2009'da 12 bin 505 olan çalışan sayısının 2010'da 13 bin 450'ye yükseldiğini, şube sayısının 665'den 705'e çıktığını, 40 yeni şube açtıklarını kaydetti. 2011 yılı hedeflerini de aktaran Hüseyin Aydın, şöyle devam etti: "Kredilerde yüzde 25'lik büyüme hedefliyoruz. Bu yıl 50 yeni şube açacağız. İstanbul'a gelme hususunu hızlandırdık."
'500 KİŞİYİ İŞE ALACAĞIZ'
BU yıl açacakları yeni şubeler hakkında bilgi veren Aydın, "Kaç kişiyi işe alacaksınız?" sorusu üzerine, daha ziyade butik şube açtıklarını, özellikle Anadolu'da butik şubelere ağırlık verdiklerini belirterek, şöyle konuştu: "Butik şubede asgari 4-5 eleman oluyor. Büyük şubelerde 20 küsur kişi çalışıyor. Ortalama 10 kişi dersek, şubeler aracılığıyla 500 kişiyi işe alacağız denilebilir."
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.