Erkek gibi olmak zorunda değiliz

'Erkekler dünyası diye bilinen iş aleminde artık kadınlar yükseliyor'

40. yılını kutlayan TÜSİAD'ın düzenlediği 'Çalışma Hayatında Kadın Konferansı'nda kadın-erkek ilişkisi masaya yatırıldı. Devlet Bakanı Selma Aliye Kavaf, sosyal kalkınmanın sağlanabilmesi için tüm bireylerin kadınerkek ayrımı yapılmaksızın çalışma yaşamına girmelerinin sağlanmasının kaçınılmaz olduğunu söyledi. Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Güler Sabancı da, bir zamanlar 'erkekler dünyası' olarak bilinen iş hayatında kadınların var olabilmeleri için 'erkek gibi' olmaları beklenirken, artık kadınlığının bilincinde olan ve o bilinç, donanım ve farklılıkların gücüyle yükselen kadınların dikkat çektiğini dile getirdi. Finans krizinin erkeklerin risk alma ve ölesiye rekabet özelliklerinin felakete yol açtığını gösterdiğini belirten Sabancı, kadınların yüksek risk almama ve empati gibi özelliklerinin krizleri önlemede etkili olduğunu vurguladı. TÜSİAD Başkanı Ümit Boyner ise, "Türkiye 21. yüzyılda kadın-erkek eşitsizliği tablosu ile yoluna devam edemez. Çözümleri hayata geçirecek irade, başta devlet katında olmak
GÜLER HANIM'DAN ALTIN ÖĞÜTLER
1- İş hayatı kadınlar için daha zordur. Bunu kabul edin. Yerinizde sıkı durun.
2- İnsanlara uzanın. Soru sorun. Bundan çekinmeyin, çünkü önemli olan doğru sonuca ulaşmaktır. 3- En zor şartlarda bile, zorlansanız da, sıkılsanız da dişinizi sıkıp, gülümseyin.



X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.