Kupa coşkusu LCD'ye yaradı

Dünya Kupası'nın etkisiyle LCD satışları yüzde 30 arttı. GFK Türkiye'nin araştırmasına göre; bu yıl Ocak- Mayıs döneminde Türkiye'de toplam 813 bin adet televizyon satıldı. Tüplü televizyon satışları hızla düşerken, 5 ayda 525 bin LCD satıldı. Pazarda tüplü televizyonların yerini alan LCD'lerin payı yüzde 79, plazmanın payı ise yüzde 6 olarak belirlendi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.