Tıp Fakültesi taban puanları açıklandı mı? Tıp 2019 taban tavan puanları ve başarı sıralamaları!

YKS (yükseköğretim kurumları sınavı) yerleştirmeleri sonrasında ortaya çıkan puanlar bir sonraki yılın yerleştirme kılavuzunda o yılın taban puanları olarak fikir versin diye kullanılır. Yani örneğin 2018 yerleştirmeleri sonrasında ortaya çıkan tıp fakültesi puanları ÖSYM tarafından yayımlanacak olan 2019 YKS yerleştirme kılavuzunda adaylara fikir vermesi amacıyla kullanılacaktır. İşte bu şekilde ortaya çıkan tıp fakültesi 2019 başarı sıralaması ve taban puanları listesine yazımızın alt kısmından ulaşabilirsiniz. Öğrenciler puan hesaplamalarına göre 2 yıllık ve 4 yıllık üniversiteye geçiş için üniversitelerin hazırladığı taban ve tavan puanlarını araştırıyor.

YKS sınavının sona ermesinden sonra öğrenciler girmek istedikleri bölümlerin taban ve tavan puanlarını merak ediyor. 2019 Tıp Fakültesi taban puanları, 2019 Tıp Fakültesi Başarı Sıralamaları ve 2019 Tıp Fakültesi kontenjanlarına aşağıdaki tablodan ulaşabilirsiniz. Bu puanlar 2018 üniversite yerleştirme puanlarına göre elde edilmiş olup, 2019 TYT ve AYT yani YKS'ye girip tercih yapacak olan üniversite adayları, bu başarı sıralamalarını ve taban puanlarını göz önünde bulundurmalılar. 2019 yılı Tıp Fakültesi taban puanları henüz açıklanmadı. Tercih döneminin başlamasının ardından yayınlanan kılavuz içerisinde taban puanlarının da yer alması bekleniyor.

YKS TERCİH KILAVUZU İÇİN TIKLAYINIZ

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.