ÖSYM ek tercih kılavuzu 2019 yayınlandı mı? YKS ek tercihler ne zaman başlıyor? Boş kontenjanlar açıklandı mı?

YKS'de ek tercih dönemi heyecanla bekleniyor. Üniversitelerin açılmasına kısa süre kaldı. ÖSYM tarafından üniversite yerleştirmeleri tamamlandı. Şimdi ise sırada ek yerleştirmeler var. Üniversiteye yerleşemeyen öğrenciler için alınacak ek tercihin takvimi merak ediliyor. Peki, ÖSYM ek tercih kılavuzu 2019 yayınlandı mı? YKS ek tercihler ne zaman başlıyor? Boş kontenjanlar açıklandı mı?

YKS ek tercihler ne zaman başlıyor? 2019 yılı üniversite yerleştirme işlemleri ÖSYM tarafından yapıldı. Yerleştirme sonuçlarına göre, herhangi bir üniversiteye kayıt yapmaya hak kazanamayan adaylar, ek tercih dönemini bekliyor. Gözler ÖSYM'den gelecek müjdeli habere çevrildi. Peki, ÖSYM ek tercih kılavuzu 2019 yayınlandı mı? YKS ek tercihler ne zaman başlıyor? Üniversite boş kontenjanlar açıklandı mı? İşte ayrıntılar...

YKS EK TERCİHLER NE ZAMAN BAŞLIYOR?

YKS ek tercihler için geri sayım başladı. Ek tercih yapacak öğrenciler konu ile ilgili araştırmalarını sürdürüyor. Ancak ek tercihlerin hangi tarihte başlayacağı konusunda resmi açıklama bulunmuyor. Geçtiğimiz sene YKS yerleştirme sonuçları 31 Ağustos'ta açıklanmış ek yerleştirme ise 14-20 Eylül'de alınmıştı. Buna göre, 2019 YKS ek yerleştirme için tercih kılavuzunun 2-6 Eylül tarihleri arasında yayınlanması bekleniyor.

Ek yerleştirme kılavuzu yayınlanır yayınlanmaz tercih takvimi de belli olacak.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.