LGS lise boş kontenjanlar taban taban puanlar! LGS ikinci tercihler 2019 LGS 2. tercihler ne zaman?

LGS 2.tercihleri ne zaman 2019? 24 Haziran 2019 tarihinde LGS sonuçları açıklandı. Bugün ise Milli Eğitim Bakanlığı Liselere Geçiş Sınavı tercih sonuçlarını açıkladı. Yerleşemeyen öğrenciler ise neler yağacağı konusunda detayları merak ediyor. LGS sonuçları için kurumun resmi internet adresi olan "sonuc.meb.gov.tr" adresi üzerinden adaylar sorgulama yapabilecek. TC. kimlik numarası ve doğum tarihi bilgilerinin girilmesinin ardından öğrencinin elde ettiği sonuçlar öğrenilebilecek. Yerleştirmeye esas nakil tercihleri ortaöğretim kurumlarına tercih ve yerleştirme takvimi doğrultusunda iki dönem halinde alınacak. Yerleştirmeye esas 1. nakil tercih başvuruları 29 Temmuz - 02 Ağustos 2019 tarihlerinde alınacak.

2019 LGS 2. tercihler ne zaman? LGS lise boş kontenjanlar taban taban puanlar! LGS ikinci tercihler. LGS 2019 tercih sonuçları açıklandı.1 Haziran'da öğrenciler LGS'ye girdiler ve 24 Haziran tarihinde ise LGS sonuçları açıklandı. Bugün LGS 1.yerleştirme sonuçları açıklandı.Şimdi ise LGS 2.tercih dönemi öğrencileri bekliyor. Sınavla ve yerel yerleştirme ile öğrenci alan okullardan hiçbirine yerleşemeyen öğrenciler il/ilçe öğrenci yerleştirme ve nakil komisyonlarına başvurmaları hâlinde yerel yerleştirme ile öğrenci alan okullardan kontenjan durumları uygun olan okullara 19-23 Ağustos 2019 tarihlerinde komisyonca yerleştirilecektir.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.