2021 LGS 300, 310, 320, 330, 340, 350, 360, 370, 380,390, 400 puanla nereye girebilirim? LGS sonrası kaç puanla hangi liseye gidilir?

1 milyondan fazla adayın heyecanla beklediği LGS sonuçları bu sabah duyuruldu. LGS sonuçlarını öğrenen öğrenciler LGS'de tercih dönemine odaklandı ve tercih kılavuzunun yayımlanıp yayımlanmadığı merak ediliyor. Milli Eğitim Bakanlığınca (MEB), Liselere Geçiş Sistemi (LGS) kapsamında sınavla öğrenci alacak okulların kontenjanları ile geçen yılki yüzdelik dilimleri "meb.gov.tr" adresinden açıklandı. Peki, kaç puanla hangi liseye gidilir? 2021 LGS 300, 310, 320, 330, 340, 350, 360, 370, 380,390, 400 puanla nereye girebilirim?

Liselere Geçiş Sistemi (LGS) sonuçlarının bugün erişime açılmasıyla birlikte 1 milyondan fazla öğrencinin tercih dönemi için heyecanlı bekleyiş başladı. Sınav sonuçlarını öğrenen öğrenciler hangi liseye yerleşeceği konusunda detayları araştırıyor. Tercih kılavuzu yayınlandığında detaylar netlik kazanacak. Peki, kaç puanla hangi liseye gidilir? 2021 LGS 300, 310, 320, 330, 340, 350, 360, 370, 380,390, 400 puanla nereye girebilirim? İşte bilinmesi gerekenler...

OKULLARIN KONTENJANLARI İLE GEÇEN YILKİ YÜZDELİK DİLİMLERİ AÇIKLANDI

Milli Eğitim Bakanlığınca (MEB), Liselere Geçiş Sistemi (LGS) kapsamında sınavla öğrenci alacak okulların kontenjanları ile geçen yılki yüzdelik dilimleri "meb.gov.tr" adresinden açıklandı.

İşte yüzdelik dilimler ve kontenjanlar;

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.