AUZEF'ten soru iptallerine ilişkin son dakika açıklaması! 2020 AOS AUZEF final sınavı iptal edilen sorular

AUZEF final sınavı sonuçlarının açıklanmasının ardından yapılan incelemeler sonucu 20 adet sınav sorusu iptal edildi. İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzatkan Eğitim Fakültesi tarafından soru iptallerine ilişkin açıklama geldi. Peki, AUZEF final sınavı iptal edilen sorular hangileri? AUZEF final sınavı sonuçları nasıl öğrenilir? İşte AUZEF AOS giriş ekranı...

AUZEF final sınavı iptal edilen sorular hangileri? İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi'nde (AUZEF) eğitimini sürdüren binlerce öğrenci 11-12 Ocak'ta final sınavına katıldılar. Sınav sonuçları 17 Ocak'ta erişime açılmıştı. Sonuçların ardından AUZEF tarafından soru iptallerine ilişkin açıklama geldi. Peki, AUZEF final sınavı iptal edilen sorular hangileri? AUZEF final sınavı sonuçları nasıl öğrenilir? İşte AUZEF AOS giriş ekranı...

AUZEF'DEN SORU İPTALLERİNE İLİŞKİN AÇIKLAMA

AUZEF'in resmi internet sitesinde yapılan açıklama şu şekilde:

"Bazı basın yayın organlarında, 11-12 Ocak tarihlerinde gerçekleştirdiğimiz Bitirme (Final) sınavlarımızdaki soru iptallerine ilişkin çıkan haberler gerçekleri tamamen çarpıtmaktadır.

Buna göre, 48 programdaki 772 derste sorulan toplam 15.440 sorudan sadece 20 tanesi iptal olmuştur. Bu sayı, oran olarak % 0.13'e tekabül etmektedir.

Bu sayı ve oran, tüm zamanların en düşük soru iptal sayısı ve oranıdır."

DETAYLAR BİR SONRAKİ SAYFADA

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.