Böyle deli dostlar başına

Saatte 1 milyon dolar kazanan Avustralyalı Gina Rinehart'ın 4 çocuğundan 3'ü, "Annemiz bir deli. O nedenle serveti bizim aramızda paylaşılmalı" diyerek dava açtı...

Dünyanın en önemli madencilik şirketlerinden biri olan Avustralyalı HPPL Group'un sahibi Gina Rinehart'ın ilginç yaşantısı, saatte 1 milyon dolarlık kazancını bile geride bıraktı. 29.7 milyar dolarlık kişisel serveti ile 'dünyanın en zengin kadını' unvanını alan Gina'nın 4 çocuğundan 3'ü kendisine 'akli dengesi yerinde değil" iddiasıyla dava açtı.
118 KİLOLUK SÜPER KADIN
Kızı Bianca ile şirketi yöneten Gina, "Maalesef 3 çocuğum benim için deli olduğumu düşünüyor. Deli olan biri, saatte 1 milyon dolar kazanabilir mi? Onlar benimle uğraşmaktan vazgeçmezlerse, çok özel bir sürpriz yapacağım. O sürpriz, tüm hayatlarını bitirecek. Sevginin asla ve asla paraya değişilmeyeceğini anlamaları için son tarih 31 Aralık 2012. Umarım bu fırsatı kaçırmazlar" diye konuştu. İddialara göre Gina'nın sürprizi, servetinin yüzde 80'ini yardım kuruluşlarına kalanını da Bianca'ya bırakacak olması. Günde 11 hamburger yiyen, 2.5 litre kola içen ve 2 paket sigara tüketen Gina Rinehart'ın kilosu 118'e ulaştı.
GÖNLÜ DE ÇOK ZENGİN
58 Yaşındaki Avustralyalı Gina, 1990 yılında eşi Frank'i kaybetti. O tarihten sonra bir daha evlenmeyeceğini belirten Gina, "Frank, eşsiz biriydi. Onun ölümü, aile düzenimizi de yok etti" dedi. Gina'nın en önemli özelliklerinden biri de, her yıl 30 milyon dolar bağış yapması.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.