Fakirin cebi

Dünyanın en zengin işadamları Bill Gates, Warren Buffett ve Carlos Slim, cebinde 20-30 dolar nakit taşıdıklarını açıkladı. Amancio Ortega ise, 2 bin dolarla hepsini solladı...

Dünyanın en zengin adamları listesinde yer alan birçok kişinin aslında, nakit sıkıntısı çektikleri ortaya çıktı!.. Örneğin Microsoft'un kurucusu Bill Gates'in cebinde en fazla 20 dolar nakit olduğu belirtildi. 84 milyar doları olan Bill Gates'in yakın arkadaşı Warren Buffett da, aynı yolda yürümeye kararlı. 68 milyar dolarla dünyanın en zengin 3. adamı Buffett'ın cebinde nakit olarak taşıdığı paranın sadece 10 dolar olduğu ifade edildi.
SLİM CİMRİ Mİ!
Peki, 2014 sonunda Gates'i koltuğundan edecek olan Meksikalı işadamı Carlos Slim, bu konuda cimri mi? Evet... O da en fazla 30 dolar nakit taşıdığını söyledi. Ünlü talk Show yıldızı Oprah Winfrey, 10 yıl öncesine kadar yanında en az 1000 dolar nakitle dolaştığını ancak artık bunu sadece 60 dolarla sınırlandırdığını kabul etti.
ORTEGA BİR ÇILGIN
88 yaşındaki ABD'li işadamı Peter Peterson da, nakit sıkıntısı çekenlerden biri!.. Peterson, 10 dolarla dolaşan bir zengin. Oracle'in sahibi ve CEO'su Larry Ellison, yardım konularında çok cömert olsa da nakit taşımaktan hoşlanmayan biri. 50 doların kendisine yeteceğini düşünen Ellison, bukonudaki eleştrilere katılmadı. 70 milyar dolarlık servetiyle Inditex grup kurucusu Amancio Ortega, diğerlerinden farklı. Çünkü o en az 2 bin dolar nakitle evden çıkan ve bir bölümünü mutlaka harcayan bir zengin...
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.